Belog saya tak seindah fantasi , cerita saya tak sehebad filem animasi -,- K, Thanks !

Selendang Shawl banggaan Gadis :)

Hey blogeers sekalian (: Ape khabar ? Hope happy la di musim cuti sekolah nie :)
Heeeee , Btw hari nie aku nak cerita alkisah ak berSELENDANG laa , berSHAWL laa . Jyeah , my new style in 2011 :) Ramai jugak yang tanye pandai hea you pakai selendang and pakai shawl :O Dari mane you belajar ?  Bile I pakai muke jadi buruk and bulat laaa -,- tuh tak reti nak pakai :(
Haha , memang ak pandai , aku memag suke tengok tutorial kat dalam YOUTUBE.COM . Sumber yang digilai ramai :) So, rajin2 laaa mengEXPLORE dalam youtube tu :]Memang macam2 adaaaaa ! Tettttttttt
Lagik satu kita kena laaa pandai berSTYLE sikit , takkan same jeee -,- *boring doe ! Ramai jugak yang kate muke aku kena je pakai shawl or selendang tapi tak pade sesetengah orang ! Hey MACHA ! Muke aku bulat doe , tapy prinsip aku memang suke mencuba so lantak dari pandangan orang or tahpape comment dyorang ! So , aku nak pesan kalau mencuba pakai selendag or shawl  tebalkan muke anda :) Lawa tak lawa laen cerita janji kita mencuba okay , *taknak ikut sudah -,- Hahaha . Alaaaaaaaaaaa-,- chill laaa ape orang nak kate , mulut dyorang mulut bangkai , so just say DO I CARE ? Haha :) *jahat betui kau eiya  Apeapepun goodluck hea korang XD K.Baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
p/s : aku bangga ramai yang dah bertudung pade zaman sekarang disebabkan STYLE yang menarik minat gadis zaman sekarang ! Janji ikhlas and ikut tuntutan agame untuk bertudung :)Awwww , im very glad lalingssss :)

KONICIWAK PEMBACA SETIA :D AISHITERU♥

No comments:

Post a Comment

Created by Domoshine Belog :D