Belog saya tak seindah fantasi , cerita saya tak sehebad filem animasi -,- K, Thanks !

Tahniah Izzati Mazlan ♥

Halo halo ouls :D Hari nie happy sebab my followers dah mencecah 100+ dalam mase 2 minggu tuhh :D
Hebak tak hebak nya aku kan :] Apeape pun aku nak jugak bagi PENGIKTIRAFAN sikit bagi followers bertuah yang ke 100+ nie , *CEWAH ! Pengiktirafan aku tak la sehebad blogger lain , bagi doddle ke , bagi duet ke bagi header ke or ape ape :D*sorry itu semua I tak habis study lagi  Hahaha :] Folllowers yang ke 100+ tuh ade lah IZZATI MAZLAN ♥. Yeah , act tak kenal pun beliau nie :D So ,apeape pun i want to say Congrats and thanks sebab follow my belog :D Sorry laa -,- takdapat bagi something yang hebad :O Ape yang I dapat bagi ade laaaaaaaaaah :
-i boleh tolong editkan belog anda dengan rela hati secara free of charge :D
tu pun kalau you nak I editkan laaaa .
-And lagu yang dalam belog saya nie khas untuk anda because I REMEMBER youuuuu :D

Okay tu sahaje saya dapat update serba sikit pasal anda :) Hope you bace la entry nie okay :D
K,Baiiiiiiiiiiiiii 

eiyadomo
xoxoxoxo

KONICIWAK PEMBACA SETIA :D AISHITERU♥

No comments:

Post a Comment

Created by Domoshine Belog :D