Belog saya tak seindah fantasi , cerita saya tak sehebad filem animasi -,- K, Thanks !

Demam berbaloi :')

Assalamammualaikummmmm , hey hey guys !
Uhuk Uhuk , Hachummmmmmmmm ! Haaaaa *sorry-sory :') Tak sehat sikit lol mengupdate hari nie :(
Demam melanda , punye laa lame tak demam , semalam dah kena demam ! Arghhhhhh *sangat merimaskan :/ Okay , walaupun ak tak sehat , ak nak story morry sikit laa pasal aku dating semalam , Jyeah , for sure sngat happy laa kann :) Walaupun pade mase yang same badan dah mule rase pftttttttttt ! Haha *panas :)
Semalam , ak and dea pergi Sunway Piramid dekat area PJ tuuuuu :)  Sampaisampai je ak and adham pergi je tempah tiket wayang , memang dari rumah dah target nak tengok wayang citer KARAK ! Aku sebenanrnya kurang bersetuju laaa tengok citer tuuu -,- sebab ak PENAKUT ! seriously aku cakap -,-
*lantak kau la nak ejek ak penakut ke hapee ! tu memang hakikat :/ Tettttttttttt ! lepas dah tempah tiket bagai !punye laa penat beratur tadi *memang ramai gile la ken nak tengok wayang , mentang2 laaa SCH HOLIDAY :) Mak bapak pun join enjoy dengan anak2 :) PERFECT ! Hurmmmmmmmmm , aku pun cakap dengan adham aku nak makan , jalan punye jalan sampai laa di gerai FASTFOOD POPPYE ! Sikit gile orang makan kat situ , fastfood laen punye laa bertimbun doe ! Okay gak kan , lapang dada tenang jiwa dah bersantap ;) *CEWAHHHHHHHHHHHH ! Lepas dah makan bagai , aku ajak adham pergi cari jacket yang untuk ak ! Jyeah , memang sudah lame menjadi idaman , Finalllllllllllllly , TERCAPAI weyyyy :) Wallah wehhh laa ken :)
Jacket eiya lebih kurang minah omputih nie pakei :)
Cantik takk ? :) Tak mahal punnn , hanye RM70.00 sahaja :)

Okay , FULLSTOP pasal jacket . Tettttttttttt lepas dah beli  jacket ak pergi la tengok wayang citer KARAK ! *memang sejuk gile babengs dalam tu , tak payah cakap laaa , balik2 demam kan ! Hahaha
Kay , tamat aku mengarut harinie :* Mmuaahhahah !

P/S : Handphone aku rosak , semalam dah survive2 kat kedai handset :) Aku nak NOKOIA C3 :)
Simple and legend :) *Heeeeeeeeeeeee *buat muke kembang ! Haha , K. Baiiiii :]
Next month confirm dapat , so bulan nie takde handphone ! JYEAH! Happy doell :")

eiyadomo
xoxoxoxox


KONICIWAK PEMBACA SETIA :D AISHITERU♥

No comments:

Post a Comment

Created by Domoshine Belog :D