Belog saya tak seindah fantasi , cerita saya tak sehebad filem animasi -,- K, Thanks !

Sambung cuti lagik (:

Hey darlings sekaliannnnnnn :) Hari nie baru boleh mengupdate belog , so sesiape yang rindu kat aku !
Hari nie boleh melepaskan rindu , Ceyt , *bajek la kau eiya :p Okay , straight to the topic la ,jangan nak belok2 kannnnn ! kang melalut-lalut jadiknya , Hurrrmm , apekah yang dimaksudkan sambung cuti lagik ?
Aku laaa yang ak sambung cuti lagik , orang yang dapat U dah mule pergi kuliahh daah -,- Tapi ak boleh lagi membesarkan bontot dirumahh ! Hahaha , nak buat macam mane kann ? Accept and redha je laaaa-.-
Aku intake bulan disember , daftar 27.11.2011 ! *bapok lame kann ? Tapi ak pergi menegangkan otot2 bulan 9 ! PLKN bhaiiiii -,-  Tak tahu nak pergi ke tak lagik ! Sebab PLKN habis 2 DISEMBER 2011 , so maybe boleh tangguh kod :) Apeape punn sepanjang 4 bulan nie keje aku adelahhh bangun tido , mandi bagai , tolong parents, online , dating and tidoooooo :) *hari2 aku akan buat benda same XD So , memang cuti sakan laaaa kan :)
Pade yang dah mule study , jangan jeles awwwwww ! K. Baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
P/s aku tahu muke pompan ats nie mintak penampar ! Haha *takde kena mengena dengan yang mati atau hidup :)


eiyadomo
xoxoxox


KONICIWAK PEMBACA SETIA :D AISHITERU♥

No comments:

Post a Comment

Created by Domoshine Belog :D