Belog saya tak seindah fantasi , cerita saya tak sehebad filem animasi -,- K, Thanks !

Loss someone :'(

Salam guys , hari nih baru ade mood nak mengupdate . Okay first sekali aku nak bagitau hari KHAMIS 16.06.2011 hari paling tragis dalam hidup aku because aku kehilangan seseorang dalam family aku :'( aku akan try ceritakan satu persatu kat korang ,tak tahu nak luahkan kat sape dah :')

Dalam pukul 9.00 pagi macam tu aku bangun dari tidur and aku tengok kakak aku memang dah pucat gile muke dea , muke memang dah lain gile dah . Parents aku memang dah berkumpul kat situ , aku pun terus pegi kat along aku , aku pegang tangan dea *sejuk gile tangan dea . Aku urut2 tangan dea . Tiba-tiba dea menitiskan air mate , memang aku dah sebak gile la mase tu :'( Akhirnyaaaaaaaaaaa dalam pukul 10.50 macam tu kakak aku memang dah disahkan pergi , mak aku punye la meraung ,aku pun jangan cakap laa memang dah nangis gile-gile . Mak aku menjerit bagai , mak aku paling rapat dengan memang laa dea paling terase . Ramai jiran2 datang tolong mak and abah :'[ Aku and adik just try tenangkan diri , 
Lepas dah tenang semua pukul 2.00 petang kakak aku dimandikan , then lepas dah abis dimandikan , sebelum dikafan aku cium kakak aku buat kali terakhir :'/ Ya Allah memang aku rase nak pengsan . Okay lepas dah siap solat jenazah semua :'( Mak aku jatuh pengsan tak sanggup tengok kakak aku kembali kat tempat yang semua akan pegi . Okay . Itu sahaje aku dapat citerkan *mood aku still tak macam biase 

- Al- Fatihah -

Arwah Salasiah Binti Saifuddin 
Hope kakak aku dapat ditempatkan dengan orang yang soleh lagi solehah :')
Aminnnnnnnnnnnnnn

eiyadomo
xoxoxoxox


KONICIWAK PEMBACA SETIA :D AISHITERU♥

3 comments:

  1. takziah. al-fatihah. allah lbih sygkn dea. btw, sket ap ?

    ReplyDelete
  2. sygs , kuatkan hati yupp2..jgn sedih2 , alia pon sedih dgr akk sassy dah xdk...

    al-fatihah :')

    ReplyDelete

Created by Domoshine Belog :D