Belog saya tak seindah fantasi , cerita saya tak sehebad filem animasi -,- K, Thanks !

Sijil berhenti sekolah punye pasal :D

Chi chi , meow meowHalo halo guys , hari nie memang choyy sngat harinya ,
mane tak nya , macam2 perkare memalukan aku terjadi ! Sukesuke :/  Firstly , pagipagi pergi ikut my abah pergi hantar surat tawaran Politeknik Shah Alam :D *act takde la pagi sngat , dalam pukul 11 macam tuh la ,
adik aku pun ikut sekali , sebab sch lame aku tuh pun tak jauh dengan poli yang bakal aku jelajahi nie ,  Tettttttttttttt , Sampai je politeknik tuuu , Awwww *terharu babe dapat jejak tempat aku bakal belajar , punye la besar gileee penat eden berjalannn ! Hahaha , jenuh turun naik tangge laa , memang sangat besh berjalan2 kat situ :D Last2 jumpe pejabat Jabatan Hal Ehwal Pelajar ! Jumpe je kerani kat situ , terus laa meletakkaan sampul surat tawaran tuh kat atas meja dea , cek punye cek ! Kerani tuhh buat muke like pftttttttttttttt and berkata salinan sijil berhenti sekolah mane ye ? Kalau takde nie adik takkan dapar KAD MATRIK :D *sambil pandang muke aku . Aku dengan muke selamba and tengah blur nie cakap kat kerani tu , Nih bukan sijil dea ke ?  kerani tuh menyampuk balik , nih surat akuan bukan sijil berhenti sekolah 
Yeah , padan muke kau Halimatun Sa'dieya semua pandang aku :/ *malu gile time tuu berani sngat menentang kerani tuu :D *Abah aku dah pandang liar dah , takut chottttt :[ Errrrr -,- Lepas dah tahu ape kesalahan aku , kerani tuh cakap okay , hantar next time ye :D Terima kasih . 
Aku pun beredar la dari situ , ayah aku dah bercocet dah .*satu perkara dah buat aku malu ! Hurmmmmmmmmmmm . Fullstop pasal nie

Then aku pun pergi masuk sekolah lame aku , yeah dapat tengok teacher aku yang sangat aku SUKE tuhhh ande dea tegur and peluk aku :D Hey youu , dapat sambung mane ? aku dengan tergagap2 cakap  and salam dea :D Saya dapat poli je teacherr , tak tercapai nak masuk U :( Teacher aku cakap sokay laa , janji BI you credit kannn ? Yupzzzzzzzz teacher , Okay saya ade class nie , bye good luck okay <3 
Amekk kau ! Malu aku dengan teacher aku nie peluk2 depan juniot , hahahaha :D *sedangakn class BI dulu aku suke ponteng , Hahahaha :DTottttttttttttttttttttttttt =_______=
and terus pergi pejabat sekolah jumpe kerani agak2 awwww dapat lagi setempek malu , so tak payah nak citer laaa :/ RUPE-RUPENYA SIJIL BERHENTI SEKOLAH ADE KAT FAIL PERIBADI AKU !*kat rumah 
YEAHH , HAPPPY KAN :D *mak and abah dah bercocet cocet :D Itu saje , baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii -,-

eiyadomo
xoxoxoxox





KONICIWAK PEMBACA SETIA :D AISHITERU♥

4 comments:

  1. hahaha.. ape lah.. x buat double cek kot.. ><!

    ReplyDelete
  2. Dah buat dah , entah ingat surat akuan same dengan sijil berhenti sekolah :D

    ReplyDelete
  3. hehe .. enjoy la bca .. :)

    ReplyDelete

Created by Domoshine Belog :D